Onze samenwerkingen

WEngage

Ontwikkeling en implementatie verbeterprogramma

WEngage is marktleider in België in facilitaire klantcontactoplossingen en ontstaan na de fusie tussen IPG, Call-IT en In2com. Onder deze nieuwe naam WEngage, zette de organisatie in op verdere integratie en het continu verbeteren van haar klantervaring, prestaties en processen om nog betere klanttevredenheid, efficiëntie en kwaliteit te bereiken. Hiervoor startte men met een ambitieus, organisatiebreed transformatie programma voor alle 12 locaties, verspreid over Nederland, België en Marokko: WEngage NEXT.

De aanpak

Wij verzorgden het ontwerp van het transformatieprogramma, het opzetten van de programmasturing, het ontwikkelen van het opleidingstraject en opleiden en coachen van circa 10 interne coaches-trainers. Deze opgeleide coaches-trainers hebben vervolgens zelf het gehele leidinggevende kader (>300 personen) opgeleid via een meerdaags opleidingstraject. Vervolgens hebben zij in meerdere iteraties de gehele organisatie gecoacht en ondersteund in de nieuwe manier van werken.

Over deze transformatie mochten wij vertellen in het magazine CustomerFirst, het magazine voor customer service in de editie van oktober 2023:

Lees hier meer over deze samenwerking